Przepis IKEA na świąteczną frajdę

150x110

Dzisiaj rozpoczyna się kolejna odsłona kampanii „Daj spokój – dom to frajda”, poprzez którą IKEA pragnie pokazać, że przygotowania do zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia nie muszą wiązać się z pośpiechem i stresem. Wystarczy tylko trochę zmienić sposób myślenia i uświadomić sobie, że najważniejsze jest wspólne spędzanie czasu z rodziną, zwłaszcza w czasie świąt. Dodatkowo, dzięki funkcjonalnym rozwiązaniom oraz akcesoriom IKEA do kuchni, świąteczne gotowanie i pieczenie stanie się jeszcze prostsze niż zwykle, dając jednocześnie członkom rodziny dużą frajdę.

Okres przedświąteczny to gorączkowe przygotowania całego domu do tych kilku szczególnych dni, które spędzamy w gronie rodziny na wspólnym świętowaniu. Oprócz wielkich porządków i kupowania prezentów, dużą wagę przykładamy do tradycyjnych potraw oraz sposobu ich podania na stole. Dla wielu osób świąteczne przygotowania wiążą się więc z ciągłym brakiem czasu i dużym stresem. W efekcie zapominamy o tym, co najważniejsze, czyli o przebywaniu razem i cieszeniu się obecnością bliskich. IKEA proponuje więc niezawodny przepis na świąteczną frajdę – do pieczenia, smażenia i gotowania wigilijnych potraw włączmy wszystkich członków rodziny, a z pewnością będziemy mogli cieszyć się radosną atmosferą jeszcze przed świętami.

„Czas to we współczesnym świecie jedna z najcenniejszych rzeczy. Zróbmy więc wszystko, aby w nadchodzące święta nie zabrakło nam czasu dla rodziny i na odpoczynek. Przepis na świąteczną frajdę jest prosty – bądźmy razem i nie denerwujmy się drobiazgami. Czy się to powiedzie, zależy tylko od nas samych. IKEA może pomóc, dostarczając funkcjonalne rozwiązania do kuchni, gdzie zwykle znajduje się domowy sztab dowodzenia świątecznymi przygotowaniami” – powiedział Grzegorz Boruc, dyrektor marketingu IKEA.

Kampania reklamowa obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, Internet, prasę, outdoor oraz komunikację wewnątrz sklepów IKEA. Pomysł kreatywny powstał w agencji JWT Warsaw. Spot wyreżyserował Henrik Kindgren, produkcją zajął się dom produkcyjny Tango, a postprodukcją – Platige Image. Za działania w sieci odpowiada agencja K2. Media społecznościowe obsługiwane są przez agencję Kalicińscy.com, zaś zakup mediów powierzono MEC Global.
________________________________________

Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).

IKEA jest innowatorem oraz doradcą w zakresie wyposażenia wnętrz, którego celem jest tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi. IKEA jest godną zaufania, stabilną finansowo i stale rozwijającą się firmą. IKEA w Polsce posiada obecnie osiem sklepów, które w roku finansowym 2012 odwiedziło ponad 19 milionów osób. Ponadto, poprzez Inter IKEA Centre Polska, firma zbudowała i zarządza siedmioma parkami oraz centrami handlowymi. W Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego zlokalizowane jest Regionalne Centrum Dystrybucyjne, które obsługuje sklepy IKEA w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech. Biuro Zakupów współpracuje z producentami mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w regionie Europy Centralnej, dostarczając meble i artykuły wyposażenia wnętrz do sieci IKEA na całym świecie.

Dodatkowych informacji udziela:
Karolina Horoszczak
PR Manager, rzecznik prasowy – grupa IKEA w Polsce
Tel.: +48 22 720 46 46
E-mail: karolina.horoszczak@ikea.com